Friday, January 29, 2010

我愛深水埗



星期六,是我去逛街的好日子。
近期迷上了貼水晶這玩意,去深水埗入貨便順理成章成為我週末的活動。
深水埗有我喜歡的潤牛麵,超滑腸粉,好入味嘅鹽焗雞脾,出奇好玩嘅電腦場,超多新奇強勁我國老翻嘅鴨療街。當然也有相當多嘅搵食客啦。所以到此一遊要小心扒手。
我從小時候開始就會在不同時期迷上不同之小手工藝或興趣,曾經迷上的有:織冷衫,十字繡,油畫,種花,紫微斗數,八字命理,做蛋糕,日文等林林總總各式各樣。
聽起來好像五花百門,但其實係周身刀無張利。
曾經有想過要專注一樣,但後來想了又想,還是覺得現在應該盡量發掘新的興趣。到有天我退下來休息之時,我便可決定我要沉迷那一種玩意。

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.