Saturday, February 6, 2010

左右不分



我從小就左右不分。
小時候,通常都會教右手揸筷子。但係我學咗好多年都係要諗好耐先分到左手右手。
奇怪的是,我又分得出left and right. 但當回到分左右時,我又不能一下子分辨出來。
幸好我的車牌是在外國考來的,要不然我便要花很多時間來學分左右。回想當初學車師傅是個,越南華僑,識講半咸半淡之廣東話。佢教車的事候用廣東話叫我轉左我就轉右,後來她終於知道我唔識分左右。然後她決定只講英文,如此下來我便只可以分left right,而唔識分左右。
所以如果下次你要帶我路,請跟我講 left or right,如果唔係我地只會不停游車河!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.