Wednesday, February 3, 2010

年尾大掃除之滅蚤煙霧 (轉貼)



響屋企比蚤咬, 請問用咩方法安全又有效滅蚤?

中醫教我響屋企燒”艾”藥房賣$5一支,每次燒2cm,我用奶粉罐朝早出門口前燒,陣味可以防蟲的,我家的書蟲都走曬, 不過陣味未必人人接受到。我會打開所有窗,唔係陣味有排唔散,佢功效好好,每次會將一枝開二或三,記得連埋張紙,唔好拆開。香港九蚊枝,藥房中藥部有賣,可以格下價。去藥房話艾條就得,有中醫用佢嚟做治療,點果時要打開窗,唔係焗住陣味有排唔散,一間約60尺嘅房我會用3份1枝就夠,連包裝紙一齊剪段,如果bb細一定要抱走佢,因為陣味初時聞唔慣會覺得臭中藥味,同埋一次過薰全屋, bb
最好第日先返,始終太細氣管可能會敏感唔係咁好,大人就冇所謂如需要全屋點,要打開晒窗,房同廳分別燃點,我自己會貪快每般點兩頭,咁會燃點得快d,唔出街响屋企就點一頭,有狗仔都唔怕,我都有隻狗,但我只會每次薰一個範圍,咁就唔洗人狗走路勒,3分1枝唔會太耐時間,點兩頭又快d,最好用有承托的工具,如果放平可能點點吓會熄滅,可以用點蚊香的工具,試過有一次睇見隻蚊聞到味好似high咗咁wing吓wing吓,好過癮,點完後我會開風扇打氣,等d味散快d。約60尺用3份1枝係for簡單佈置,如果雜物比較多或多蝨用半枝好d,其實份量唔一定我講果隻,多或少可以自己調教。點一頭應該半小時左右。你當蚊香咁看待就得啦,唔洗好大陣仗。

成份有:艾葉、桂枝、高良姜,廣藿香、降香、香附、白芷、陳皮、丹心、生川烏
主治:行氣血、逐寒濕。用於風寒濕痺,肌肉痠麻,關節四肢疼痛,脘腹冷痛。
成份全部是中草藥,有推拿師會用艾幫病者治療。

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.