Thursday, November 17, 2011

懷舊+復古



icq唔知因乜又炒冷飯火熱了起來!我當然也要再重新投入這個人氣軟件!與此同時我發現我早在十多年前已經有好幾個帳戶,而每一個都有設定找回密碼的問題!最大鑊係條問題竟然問我最喜歡嘅電影!?真係鬼記得十多年前喜歡乜電影咩,連想估都唔知從何入手!各位老朋友唔知有冇諗法呢?當年大家流行睇乜電影呢?我記得我個帳戶在差不多大學一年級嘅時候開通,當時我應該住係Bamburgh Circle, 電腦重要用56k dial up! 嘩,諗起都開心,一堆舊事即刻浮曬出嚟!
懷舊有懷舊嘅好,叫返醒我去回味過去嘅黃金歲月!
到而家為止我已找回所有帳號:共3個,只是有一個帳戶可以成功破解當年嘅密碼問題,其他2個有待破解。有趣,真有趣!要代入過去十幾年前嘅生活模式,去諗嘢!希望我可以解開到呢2個問題,突然覺得好似金田一!


- Posted by iPhone

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.