Monday, May 24, 2010

Craving 隨想



Craving 一字,你會點解讀?
話說本人有神經質性Craving一病!即是可以在不同特別的情況或環境下特然二十分之想要得到/食到或用到一件事或物件。
最別出心裁的例子有:
十多年前求學期,半夜三更,大約凌晨四點左右。本人訓醒了,又病發!!今次目標係牡丹樓之豬柳蛋漢堡或早晨全餐!當時位處加拿大多倫多,而當地所有牡丹樓都無二十四小時營業呢回事,所以可以醫我病發嘅解藥就有咗好大嘅限制。由於個人能力有限,我馬上想起要搵人幫拖!最就手又最合理之人選莫過於當時嘅男朋友。我馬上起身向佢求救!佢聽完我無理嘅要求後, 馬上俾咗一個好理性嘅答案過我:就係叫我訓多陣,訓醒再帶我去搵解藥!我個反應係唔得啊,話明係病態咯,點可以訓得番而唔洗立即搵解藥啊!咁點算?!我又訓唔番啦,唯有坐返係床邊望
天打卦。可能我動作大又嘈,男友終於頂我唔順起身換衫陪我一齊癲!大家要知道清晨五點多,在多倫多的冬天來說是天未光,又正好是剛剛下完雪!總感覺到這大風大雪之情況下出門,一定是去做一件很勁嘅事.....無聊事?!
真的出了門口,開車到就近的牡丹樓,佢竟然重未開門。天啊,要在停車場呆等一個小時到六時才等到佢開舖。人多好辦事,我那二十分聰明嘅前男友就問我"係唔係好想?",我不斷點頭。前男友又再開車。由於加國民族性極懶,我實在摸不着前男友之鬼主意,天又未光,一間唔開,差不多代表所有都唔會開門。車子一路開,開進了高速公路上。又開了差不多半個小時,我終於忍不住再問我哋嘅目的地。男友當時嘅答案令十數年後,我再想起也是會回心微笑。佢當時話"我都唔知道去邊度,總之揸車去不同的高速公路嘅加油站,總有一個有你要嘅牡丹樓"。聽完佢嘅答案,當下果然係好冧。最後大約再過咗半個鐘都無我要嘅牡丹樓,最後我決定去到下一個加油站後停車,無論佢係唔係牡丹樓都唔緊要了。因為嗰一刻,食乜都已經唔重要,重要嘅係男友嘅愛護,果然係一個很美好嘅回憶,值得!.....或者識得我耐及一齊在加國成長嘅朋友們,都應該知道我講緊邊個!
開呢個 Post, 其實重點係想講我嗰病,今早又發作。今次嘅解藥係朱古力。凌晨五點,我忍唔住去客廳搵解藥- 朱古力。朱古力就搵晤到,返轉成個客廳都只係搵到一罐樂家杏仁糖。好過乜都無,一手拿了四粒拍落口。個人直頭安樂曬!即刻返上床訓覺覺豬。
Craving 一字在我來說係一種病,有如頭暈身興一樣,只要藥到馬上便病除。

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.