Wednesday, July 14, 2010

白痴遊泰記


話說白痴仔(我)同北極熊(我嘅一歲半侄仔及其一家人)的第一回出國去旅行。地點為泰國布吉島。去了四天,得到一隻北極熊變成了燒烤熊及他學識唔叫我做姑媽而叫我做da姊:佢dada (daddy)嘅姐姐 (總比叫姑姑或姑媽好,唔係俾佢叫到老嗮)。
四天後回到曼谷作餘下之假期,想輕輕鬆鬆 一下。但係低能事又發生。本人在街上逛逛下,突然肚餓,就想起要試地度小食:即街邊大排擋。係雞同鴨講嘅情況下,我成功地點了一碗細魚旦粉。但係醜事就喺呢個時候發生。(注:因為太肚餓, 所以之前食緊香口膠。)既然有嘢落肚就一定要吐咗佢,但手頭無紙巾只好睇吓四周環境再作打算。

就係呢個時候我睇到枱面有個三格碟、裡面裝有辣椒,小蒜頭同一碗唔知乜嘢。個樣十足人哋食完嘢未收嘅配菜,咁我當然順理成章吐咗粒香口膠落堆辣椒度。本應相安無事,突然另一檔檔主走埋嚟一手拿落粒香口膠度,然後拎走咗。嗰一刻我馬上知道我做咗一次有蔑國體嘅事。我竟然當人家長放長有嘅國寶係普通配菜,重要當佢係垃圾碟.....真係罪過罪過.....
;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.